Det med småt
Disse punkter kan I indsætte på jeres hjemmeside, så købs- og handelsbetingelser tydeligt fremgår af jeres hjemmeside.
Download pdf med punkterne
Fortrydelsesret
Køb af kurser her på hjemmesiden er ikke omfattet af fortrydelsesretten (jf. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2). Tilmelding er bindende, men hvis du fortryder, kan du afmelde dig. Se punktet Afmelding.
Afmelding
Afmelding og tilbagebetaling kan ske indtil 10 dage før kursusstart mod et gebyr på 50 kr. Derefter er tilmeldingen bindende. Afmelding er gældende, når du modtager en afmeldingsmail. Ved senere afmelding/udeblivelse fra kurset betales fuldt kursusgebyr.
Forbehold
Vi tager forbehold for lærerskift, holdaflysninger, udsættelser og ændring af kursussted.
Aflysning
Det kan ske, vi må aflyse et kursus, fx på grund af sygdom hos underviseren. Du vil altid modtage besked om dette via mail, telefon, opslag på skolen eller Facebook. Den aflyste kursusgang afvikles efterfølgende, som regel som en ekstra kursusgang i slutningen af forløbet.
Ferielukning
Ferie og fridage følger generelt kommunens regler for folkeskolen, men der kan forekomme afvigelser.
Klagemuligheder
Hvis du er utilfreds med eller vil klage over et kursus købt hos os, bedes du henvende dig pr. mail til xx@yy.dk (indsæt skolens mailadresse)
Hvis ikke dette er tilfredsstillende har du mulighed for at indgive en klage til Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Du kan benytte dette link: https://minsag.forbrug.dk/fkvweb/checkcomplaintstart.aspx
Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her Online Dispute Resolution
Ved indgivelse af en klage skal du oplyse foreningens e-mail adressexx@yy.dk